Jau! Tenkte en liten oppdatering var på sin plass.
Justert litt her og der på forstilling, sveist om panhardstaget litt og sånn og bilen blir bare bedre og bedre å kjøre.
Nå er det nesten som å kjøre med originale hjul på Papprullen, ikke noe ubehag med sporete vei, og ikke noe risting eller wobling av noe slag. Nå er bilen helt fin å kjøre opp til 130km/t. Ved den farten begynner sentrifugalkraften å bli drøy med 37" hjul med 22/20 PSI. Og noe mer fart skal man ikke drive med i en bil på sånne hjul.
Første pri med tanke på å få gjort noe med bilen er å gjøre rent inn og utvendig (skulle vært gjort for lenge siden), så skal jeg rive ut det der helvetes bixenonsettet jeg monterte. Det er bare dritt, jeg setter inn std pærer. prøvd flere ganger å få justert til et skikkelig lysbilde med apparat og der er umulig iallefall med det sette jeg har. Enten er nærlysa sånn passe halveis, men da langlysene rett foran bilen. Eller så er langlysa greie, men da er all motgående trafikk i grøfta og forbannet etter å ha blitt blendet noe for jævlig selv om de blinket med lysene sånn at de har vannblemmer på venstre langfinger. D.R.I.T.T!!!!....!!!
Deretter skal jeg gjøre ferdig takgrinda og få på lys, MASSE LYS
. Jeg skal ikke kjøre på elgen, jeg skal SKYTE DEN
Laurelen ligger brakk, men jeg har vasket den, og ble overasket over hvor bra den egentlig er i lakken. Skulle ta et par bilder av den i dag men den var full av lauv så det ble utsatt. Høsten er nok på vei, og deretter kommer jo vinteren............. og...........SNØKJØRING................ og ..................... Scooterkjøring...........
Alltid noe å glede seg til!!!!!!!!!!!!!