Jeg har kjørt noen hundre tusen i SuperRoof og 99-Patrol, og i sommer kjøpte jeg en 07 Pathfinder som hadde gått snaut 50k. Fra super roofen har det jo vært en voldsom utvikling ikke minst med tanke på alt det stashet med sensorer og dubiditter som jeg nå har, og jeg nyter hver km!( jeg tør ikke tenke på hva det vil koste når disse sensorerne og automatikken begynner å skrante ). Jeg har noen spørsmål jeg håper erfarne Pathfinder sjåfører kan svare på:
1 Jeg får av og til noen vibrasjoner - tilsynelatende fra automatkassa på lavt turtall - bør jeg bli nervøs?
2 Skal det være "bakgrunnslys" i rattet slik at man kan betjene cruisekontroll, volum og telefon også i mørket?
3 Det midterste setet bak -skal ryggen kunne reguleres fortrinnsvis bakover?
4 Hvordan i helv.... kan man programmere telefonboka i radioen ( jeg har ikke ryggekamera eller GPS - jeg har den utgaven med 6 CD-shifter )
5 I forhold til 99-Patrolen virker doningen litt mer "krengete" - akkurat som om den har litt høyt tyngdepunkt. Er det sånn- eller har jeg dårlige dempere?
6 Dekselet til dørhåndtaket på førersida har løsna - noen som har erfart det samme?
7 Jeg har sånn Key less tull ( hva er egt. vitsen?) , men av og til ( 1 til 2 ganger i uka kanskje ) funker ingenting annet enn å brette ut nøkkelen for så å låse opp the hard way ( da går jo selvfølgelig alarmen) - noen som har forslag til løsning?
8 Jeg tenkte jo at med xenon-lys skulle alt bli bedre i mørket, og det burde ikke være behov for 1000-metere. Jeg er litt skuffa - er det bare fordi jeg har passert 50 og dermed har fått dårligere mørkesyn?
9 Jeg lurer på om jeg har en vannlekkasje på høyre side foran - gulvmatta har vært for våt et par ganger - er dette et kjent problem?
Det ble jo hele 9 spørsmål - og jeg vil være svært takknemlig for svar!