Først på programmet i vinter står det å gjøre sugga helt ferdig. Ny dekk og felger. Har 37" liggende å vente her hjemme. Må bare lage felger først. Skal hente dreiebenk til uka. Det blir bra. Da blir felgene ferdig på et blunk.
Når sugga er ferdig skal det elektriske på Pontiacen fikses. Er noe rart der en plass.
Nytt hjullager på renault bilen på venstre siden, og noen foringer i bakstillinga. Fort gjort. Tok andre siden i fjor.
Så kan jeg begynne på den reine offroad bilen min. Blir MB Geländewagen akslinger og litt av MB ramma. Karroseriet blir 42 kriger. Motor blir en eller annen type v8 med turbo. Trolig 305 eller 350 chevrolet. Har gearkasse til chevy og dodge liggende, så vi får se hva det blir.
Innimellom må vi sikkert skru litt på turbo-felten til Morten og fikse litt på Patrolen min. Det er noe hele tiden.
Bilene mine med skilter.
- 73 Alpine renault A310VF
- alpine liten.JPG (90.85 KIB) Vist 25750 ganger
- 71 Pontiac Firebird. 502BB Buick motor
- liten pontiac.JPG (51.98 KIB) Vist 25759 ganger
- 57 Dodge M37. På vei til fyllinga med en MB cab på blanet. Fikk på hele bilen bortsett fra ramme og akslinger.
- dodge.JPG (97.39 KIB) Vist 25748 ganger
- 96 Patrol 2" OME og 33" Good year MTR
- patrol.JPG (64.57 KIB) Vist 25742 ganger
- 57 Volvo TP21 (sugge)
- Bilde148.jpg (181.8 KIB) Vist 25902 ganger
Driver å pusser opp hus for tiden. Det tar mye tid. Blir ferdig før jul håper jeg. Da blir det full fart i verkstedet igjen.
Skal legge ut noen oppdateringer etterhvert som arbeidet med offroad bilene skrider fremover. Det er sikkert ikke så stor interesse her for lave "inne" biler.