Fant også et par andre godbiter liggende å slenge i garasjen.
Når stab-staget var så klart som det kunne få blitt med bare en dog-bone, var det ny vinsjfanger som stod for tur. For anledningen ble det satt i en Tabor 8500 (fra tidligere nevnte skogsbilprosjekt), men denne blir nok erstattet med noe litt-grovere-og-litt-lettere så snart vi får justert dollaren ned der den hører hjemme. Fungerer forøvrig glimrende.
Fersk fra vakumpakken...
Vinsjen er montert, og braketten som skal feste herligheten til ramma er også på plass.
Naken patrol.
Legger opp strøm fra begge batteriene. Fjernkontroll med ledning settes i motorrom. Må "hentes" når vinsjen skal kjøres. Satser på trådløs kontroll for Vinsj 2.0... Kommer til å savne tåkelysene mine, så jeg må nok pønske ut et alternativ.
Og ferdig montert! Hm.. Ble litt mørkt bilde.. Skal legge på et par til straks.
Må si at det ikke var helt plankekjøring å få på den fangeren. Enten har de sendt meg fanger til en eldre modell (type1 eller 2), men vet ikke sikkert da jeg ikke kjenner til hvordan de ser ut "under skallet". Det var ikke akkurat et "bolt-on-kit", for å si det slik, og endel tilpasning utover instruksjonene måtte til. Funderer litt på om, og evt hvordan, dette kan påvirke airbag funksjonen... Noen som vet hvor sensoren sitter?? Hadde vært interessant å høre om andre har montert en slik sak på sin Patrol og eventuelle erfaringer.