[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - ARB Airlocker - ring/pinjong-drev

ARB Airlocker - ring/pinjong-drev



ARB Airlocker - ring/pinjong-drev

Innlegg Globetrotter » 24/09/2016, 23:54

Hvem i Grenland/Vestfold har kompetanse/erfaring med å bytte ring og pinjong på en air locker? Kan virke som Norsk Offroadteknikk har lagt på røret, og jeg får ellers lite treff på google. Anyone?

GT
------------------
Se flere bilder på http://www.flickr.com/malinandespen
Mer turinfo på http://www.unurban.no
Globetrotter

Skogens konge
 
Innlegg: 585
Registrert: 31/10/2008, 11:24
Bosted: Nissan Patrol

Re: ARB Airlocker - ring/pinjong-drev

Innlegg Jørgen » 23/10/2016, 17:38

Bestilte deler fra Norsk offroadteknikk for et par måneder sider, skulle selvfølgelig bestilt på Ebay for det var dyrt og manglet 4 foringer til bladfjærer Patrol 160... Det er vel Berthelsen som har tatt over og firma har ikke lenger adresse i Skien. De har fått lager i Danmark.
Det fant jeg ut da jeg troppet opp på firmaadresse for å hente deler og fikk en danske på telefon...
PaTROL 160
Jørgen

Offroader
 
Innlegg: 117
Registrert: 16/10/2007, 10:12
Bosted: Telemark


Returner til Patrol

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester