[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - 2000 Patrol 3.0: Div spm

2000 Patrol 3.0: Div spm



2000 Patrol 3.0: Div spm

Innlegg Larsemann82 » 25/04/2014, 08:37

1: Surkling i kjølesystem/varmeapparat: Når jeg går på gassen fra stillestående høres det av og til en surklelyd. Høres ut som det kommer fra området bak midten av dashbordet. Normalt? Luft?

2: Kjølveskenivåer: Nivået i tanken med metall lokk er godt under max. Hvis jeg fyller på her, synker nivået ned med en gang jeg starter bilen. Nivået i radiator og den andre tanken med plastlokk er stabilt. Normalt?

3: Bilen oppleves som om den sporer mye. Dette ble verre etter jeg la om til sommerhjul. Sliten styredemper? Er styredemper enkel å bytte selv?

4: Nykking: På et bestemt turtall kan bilen sporadisk begynne og nykke litt. Forsvinner så fort jeg gir litt gass.

Håper noen kan hjelpe!
Larsemann82

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 14
Registrert: 05/11/2013, 22:11

Re: 2000 Patrol 3.0: Div spm

Innlegg Tormod » 04/05/2014, 22:57

Kjøleveska på min forsvinner også på samme måte. aner ikke om det er normalt, må jo forsvinne ut en eller annen plass.
At den sporer kan være mye, kan være så enkelt som styredemper eller slitte kuler på styrestaga, eller kingboltlager som er slitt osv. Og det kan være spissinga som er feil justert.
Nykkinga kommer den bare når motoren har blitt skikkelig varm?? Hvordan er den da på tomgang?? Går den ujevnt på tomgang og blir normal når du gasser litt kan det tyde på slitt svinghjul. Dette blir verre når motoren blir varm.
Patrol Y61 2004
Tormod

Advanced Driver
 
Innlegg: 1460
Registrert: 26/07/2009, 12:31
Bosted: Hadeland/Jaren

Re: 2000 Patrol 3.0: Div spm

Innlegg Larsemann82 » 05/05/2014, 01:06

Nykkinga kommer på kald motor. Skjer kun av og til.
Larsemann82

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 14
Registrert: 05/11/2013, 22:11


Returner til Patrol

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron