Er det noen som vet om jeg kan teste om pakningen er ødelagt? vannet forsvinner, å jeg kan ikke finne noen som helst lekasje noen sted. bilen er blitt tungstarta og eksosen er blågrå.
det er skikkelig trykk i radiator om det har noen betydning.
Motoren har rundet 400 000 da. men er fortsatt sterk og villig. Jeg har ingen historie på hva som er gjort med bilen før 350.000.
Jeg har ikke noen erfaring med motorplukking så jeg vurderer å sette den inn på verksted, kombinert med register-rem bytte.
Jeg har ganske bra priser på et verksted her, siden jeg jobbet i butikken deres i noen år tilbake. kjenner mekanikerne,
men likevel , tusener av kroner flyr når jeg setter den inn. snakk om 15.000 ferdig inkl deler.
Olje,filter kjøleveske, rem, pakninger , ja alt. + planing av topp.
summen får delt opp i 4 for å virke mindre også råd til og betale, så det frister, jeg har ingen erfaring
Tips og råd ønskes