blir fortsatt litt satt ut her Mikke.. du må nesten lese hva jeg skriver før du svarer... det du har skrevet nå er i prinsipp akkurat det jeg skriver, skal oppsummere for deg!
- Jeg har ikke sagt at bilen er godkjent med 35" fra biltilsyn, den er kun forsikret med det!
- Hvis jeg er innblandet i en ulykke hvor mine 35" er årsaken til ulykken, ja da er det riktig at det er mitt problem! men for og avkorte så må de dokumentere at det er hjula som er årsaken............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- hvorfor skal jeg gå i tenkeboksen og lure på hvorfor 35" ikke er godkjent?? er det livsfarlig?? isåfall går det mange livsfarlige godkjente patroler ute på veiene.. husk at fjallasport og xtreme 4x4 godkjente denne patrolen på 35" før xtreme 4x4 konka
Steinar som drev xtreme4x4 jobber hos AT drammen, dersom de hoster opp penger for de riktige papirene så er det ikke noe problem for de og godkjenne denne livsfarlige patrolen...
Og hvis du påstår at BT reiser rundt og kikker på biler som er innblandet i alle mulige ulykker, da er det vel du som er rimelig blåøyd
Jeg har vært innblandet i to ulykker, hvor bilene har blitt kondemnert, den ene gikk på ureglementerte dekk og felg, den havnet på opprettings verksted hvor forsikringsselskapet. dukket opp og takserte vraket.. det ble ikke sagt en døyt på de hjula.
så til info : JEG VET AT DET ER BT OG IKKE FORSIKRINGSELSKAP SOM SKAL GODKJENNE BILEN!!!! Ha en ellers fortryllende kveld:):)