Navaran min er D40 reg i 2005, dog manuell. Motorn går som ei klokke, 174hk som går ned i 0,72 på kjøre comp. på langkjøring med 20" hjul.
På vintern til å fra jobben ligger den nå på 0,85 =) Kjøpte den på 140k å snart kjørt 15k uten problemer.helt feil!
Tror nok oppfølgingen av bilen har mye mere å si enn Kmstand.. Kjøper heller bil av en som har kjørt 200,000 med bilen, polert 2 ganger i året, fulgt servicer å tatt nødvendige reprasjoner fortløpende.. En bil som eiern drar over med Zalo og dobørsten før 17mai og skifter olje anna hver interval og kjører på 2året med motorlampe, dog kun kjørt 100.000... Nei takk..
Jeg tror hverfall jeg tenker lurt når mener att dempere, hjullager, etc er greit å bytte å bilen blir like god etter på, men en motor som er kokset igjen av gammel olje blir aldri bra! Anbefaler også sjekke nøye rundt frontrute og bakluke for rust.
Har vært borti Navara D40 som gått fra ny i brønnborring bransjen nå med 300,000km på tellern, eiern hadde bare skryt å si om bilen
