Her er min king cab 1985 mod med 32x11,5 r15 å mett med lamper og oppstilt diesel pumpe på en "vass" sd25 suge. har snøskjær til`n også, michelling GUBBER =P
Heisann. Gisli heter eg. Eg har Nissan patrol 1994 med 96 motor. Bilen er har 2" body lift, hevet på fjöringene og men eg er ikkje sikker på kor möje. dekk, 38x15,5-15 ground hawk fram og gumbo monster mudder bak 3" åben eksos 2.8 TDI framtids planer er 4,2TDI eller 6,2chevy 4 Kc 150w 6" eller 8" på toppen. Og litt diverse
Jeg heter Christoffer og er 22 år å holder til på sørlandet/ Kr.sand.
Her er min bil, Mitsubishi L200 2,5 D 93 model å null heving her. dekk 31x10,5-15" MT dekk. Akkurat nå for tiden holder jeg på å bytte motor i bilen, fikk motorhavari = balanse reim røk å viklet seg inn i reg reim = ventiler knust å full stopp på motoren. Anbefales IKKE å la det skje !
Jeg heter Bjørn Johan, å er 28år fra Tjøme. Ble med i klubben i dag faktisk. Roger har maset på meg flere ganger nå. :p
Bilen min er en Suzuki SJ413. Er vell sånn ca halvveis i bygge prosjektet. Prøver å få godkjent så mye som mulig av modifikasjonene jeg gjør på bilen. Den ruller i dag på det som egentlig er vinter dekkene mine 32x11.5" BF AT dekk på 15x8" felg. Planen er å få på 33x13.5" på 15x10" felg. Den har pr nå 2" fjær hevesett. Så er maks av det jeg kan få på av dekk dim før det smeller i toppen av skjermene. Men det subber i ikke, vinkelkutter er en fin oppfinnelse :P
je har en nissan king cab 1986 modell som er gjort litt med fra forrige eier. er ikke sikker på hva som har blitt gjort men det finner men nokk snart ut:P
min 86 modell patrol 3,3td med intercooler og godt justert med 35 dekk uten heving. kunn kuttet plass . subber kunn litt med maks fleks og maks sving. men det toler eg :)
Har ein 90mod Nissan patrol y60 2,8td, 10x15 felger med 33 12,5 15" dekk, har diverse planer som kufanger/bøyle med 3-4 tusenmetrer og stigtrinn og litt diverse:) har hatt bilen 1 uke så får ta litt etterhvert..