Trenger sikkert ikke flytte frem akselen. Tror så nær alle bilene som går her i Tønsberg området har flyttet akselen. Jeg laget mange sett, og de ble bort raskere en jeg greide å lage nye. Trenger ikke kappe så mye, pluss at det ikke subber i det hele tatt med full flex og full sving.
det er vel ikke egentlig snakk om og flytte akselen frem, er jo mer det at du flytter den tilbake der den opprinnelig skal stå. for jo mer du hever bilen jo lenger bak vil du trekke akselen.
tar ikke asfalten snart slutt så kjører jeg hjem og bytter bil!
har breddere hevesett , venter på felger dekk som vanlig ellers kan vi sikkert hjelpe deg med det meste, bare ring meg du når du hvet hva du skal ha. så skal jeg hjelpe deg med det.
så nå skal jeg inn og omregistrer bilen med tilhengervekt 3500 kg:) har ikke den store interessen av og trekke rundt på noe sånt noe, men veldig greit og ha lov den dagen man trenger det.
tar ikke asfalten snart slutt så kjører jeg hjem og bytter bil!
Feil merke og feil garasje, men i nærheten da..men bilder er jo alltid velkomne på dette forumet. Så her får dere et bilde av hva jeg driver med for tia.....DRITTJOBB: