[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Takboks med roof racks

Takboks med roof racks



Takboks med roof racks

Innlegg Macel » 12/02/2016, 10:43

Hei,

Første gang jeg skriver på forumet og håper at noen der ute har noen gode svar til meg. Jeg har akkurat kjøpt en 2008 Nissan X-trail med roof racks (med lys i). Da det ser ut som at man kan ta av deler av plasten på punkter der man vil plassere tak rails for skiboksen antok jeg at dette skulle være en smal sak. Nå har jeg lest litt ellers på nett og det ser ut som at dette er en ganske stor ting å få til og at plasten må skjæres bort. Er det noen som vet om dette stemmer?
I utgangspunktet ikke så glad i 'looken' disse railsene gir så det er absolutt ikke bra hvis det også viser seg at de vanskeliggjør en skiboks :bang: .

Noen som har erfaring med dette? Takknemlig for svar!
Macel

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 1
Registrert: 12/02/2016, 10:34

Returner til X-Trail

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest