[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Turbo konvertering - KC D25

Turbo konvertering - KC D25



Turbo konvertering - KC D25

Innlegg Kewiin » 11/12/2012, 18:46

Hei, er ny her på forumet. =)

Ser at det er mange her som har bygget turbo/IC på KC, flotte eksemplarer!
Så jeg tenkte: "Her må det være perfekt å spørre om hjelp"

Det jeg lurer på er vel egentlig ganske så "basic", og sikkert blitt spurt om i flere sammenhenger!
Har lett igjennom forumet, men kunne ikke finne noe spesifikt ang. dette.



Jeg har da en King Cab, SD 2.5 - 1987 modell. [300.000km]
Og vurderer turbo/IC fra Saab 9000

1. Hvordan bør handle listen min se ut ?

2. Kan jeg bruke manifoilen til terrano TD2.7, uten at det skal by på store problemer ? Eller er det en annen manifoil som egner seg bedre? :Les: - Billig

3. Annet jeg kan bruke fra Terranoen som kan være nyttig til denne type ombygg? Dieselpumpa(?)

4. Noe annet jeg bør huske på, evt noe annet jeg MÅ ha ?


Som du sikkert skjønner er jeg ny på dette med 4x4 og turbomontering.



Påforhånd, takk.

Mvh Kewiin
Kewiin

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 10
Registrert: 21/10/2012, 18:50
Bosted: Saltdal

Re: Turbo konvertering - KC D25

Innlegg king crab » 27/01/2013, 23:45

Hallo! je har samma motor`n som din, å je har bygd om tel turbo på sd25 motor. her er linken ifra siden min, vis du ser lengere ned på sia så ser du en løsning på "grenrør" som jeg har laga. må bruke tykt rør. viewtopic.php?f=25&t=4587
Lykkelig eier av en nissan king cab 720, volvo 245 16v, volvo 945 tic og volvo 245.
Nissan Navara 04 : Bruksbil.
Nissan KC 720 : 4x4 prokjekt.
Volvo 245 16v : bakhjulstrek prokjekt
volvo 164 3l : veteran prokjekt
king crab

Brukerens avatar
Offroader
 
Innlegg: 83
Registrert: 11/08/2010, 16:28
Bosted: Fjellfoten

Re: Turbo konvertering - KC D25

Innlegg Kewiin » 28/01/2013, 18:01

Ok. Takk skal du ha =) Skal sjekke det ut med en gang!! :D
Kewiin

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 10
Registrert: 21/10/2012, 18:50
Bosted: Saltdal


Returner til Teknisk

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest