[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - En stor TAKK

En stor TAKK



En stor TAKK

Innlegg tommybrp » 20/02/2008, 12:01

Stor Takk til Roger og Scania for kjempe god service og at de order opp,når ting ble litt feil. De har kjempe god kunde service på scania i Tønsberg,og Roger ordner opp. Vi er to brødre fra Gjøvik, som reiste til tønsberg for å handle dekk og felger... Alt virket greit, men til bilen min, en patrol av god gammel årgang,ble det prob med dekk og felg når disse skulle monteres. Jeg har akkurat hevet bilen 3" og hadde tenkt å montere goodyear 35x12.5x15 på 10x15 felger... Dette ble litt stort gitt. Men jeg ringte Roger og la frem problemet.... Huff tenkte jeg og lurte litt på åssen dette gikk.. Men Roger ordnet opp, og lurte på om vi fikk kommet ned så skulle de ordne opp.. Vi lastet opp Patrol med dekk og felger.. Og til tønsberg igjen. Er jo en bit å kjøre, er 23 mil en vei. Vi kom til Tønsberg rundt lunsj, og fikk forklart for de og Roger hva som var problemet. Roger sa at de skulle bytte dekk for meg, til 33" på de samme felga,og seipe nye dekk og ordne alt, og vi ble tatt med på lunsj mens de på scania ordet resten... Da vi var ferdig på lunsj,gikk vi tilbake til scania for å kikke,og utenfor stod bilen, med nye dekk å felger klar, med de gamle dekka i kufferten,i dekk poser å alt.. De ordnet opp,og alt uten at det kostet meg noe,og vi fikk lunsj og kjempe god service. Jeg har handlet dekk og felger til fryktelig mange biler og ALDRI fått så god service,og attpå til fått tak i kjempe dekk som er mye bedre å kjøre på, både på bar vei,terreng og på is, en de andre dekka jeg hadde. GOODYEAR MTR er kjempe bra. Jeg veit nå det at skal jeg ha dekk så ringer jeg til scania eller Roger først, og jeg kjører nå gjerne til tønsberg for så god service har jeg aldri fått..
MVH TOMMY
Offroad er alltid gøy, full gass
tommybrp

Offroader
 
Innlegg: 161
Registrert: 24/01/2008, 23:37

Re: En stor TAKK

Innlegg Kalle » 20/02/2008, 12:07

Det er sånn man får kunder.. Mange som bør lære av disse.
Magnus
90031654
D22'06 OME sett, ARB front og bakfanger, 37" dekk, snorkel, Gangstercap, 2.5" (raka rør) og litt xtra lys..
Kalle

Brukerens avatar
Skogens konge
 
Innlegg: 684
Registrert: 16/10/2007, 16:04
Bosted: Oslo

Re: En stor TAKK

Innlegg the_dragon_no1 » 20/02/2008, 21:17

Er sånn Roger jobber, og det er vi stolt av her i nissan4x4 :clap:


(off topic)

Hvordan bil var dette, siden det ikke hold med 33 heving for 35" :?

Fant svaret i garasjen din :wink:
.....
the_dragon_no1

Brukerens avatar
Skogens konge
 
Innlegg: 500
Registrert: 21/10/2007, 00:57
Bosted: Skjervøy i Troms


Returner til Skravlerommet

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

cron